در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا: مددجویان درخواست های خود را از طریق سامانه اینترنتی درخواست‌ دهی حمایتی ثبت کنند

0 114

عصرکاسپین/سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌ دهی مددجویان با هدف کاهش مراجعه حضوری خانوارها به مراکز کمیته امداد و تسهیل خدمات‌رسانی به آن‌ها و همچنین کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب و پاسخگویی به‌موقع به درخواست‌ها راه اندازی شده است.
عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تاکید بر اینکه باید با همت همگانی از شیوع ویروس کرونا در کشور و متعاقبا در گیلان پیشگیری کنیم گفت : بسیاری از مددجویان به دلیل درخواست های حمایتی و کمک های موردی که دارند به شعبات کمیته های امداد در سراسر استان مراجعه می کنند که این امر در شرایط کنونی ضروری نیست .

اهرابی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌ دهی مددجویان با هدف کاهش مراجعه حضوری به مراکز کمیته امداد و تسهیل خدمات‌رسانی به آن‌ها راه اندازی شده است افزود: مددجویان عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری به کمیته امداد و تنها از طریق این سامانه درخواست های خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب و پاسخگویی به‌موقع به درخواست‌ها از دیگرمزایای اجرای این طرح است خاطرنشان کرد : مددجویان نگران رسیدگی به درخواست هایشان نباشند زیرا پس از ثبت درخواست مددجو در سامانه، حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌های مددکار مربوطه در سیستم جامع خدمات حمایتی منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه مددجویان می‌توانند ۲۶ خدمت از طریق این سامانه دریافت کنند افزود: درخواست خدمات مسکن، بهداشت و درمان ، مشاوره ، حمایت های خاص شامل خدمات نظام وظیفه ، تسهیلات کمک هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا ، کمک هزینه ازدواج ، خدمات فرهنگی ، وام و تسهیلات اشتغال ازجمله این خدمات است.

اهرابی مدارک موردنیاز برای ورود مددجویان به سامانه اینترنتی ثبت درخواست را کد ملی و شماره شناسنامه به‌عنوان نام کاربری و رمز عبور اعلام کرد و گفت: مددجویان می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود در موضوعات مطرح‌شده اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − ده =