رئیس کل دادگستری استان گیلان:اعضای ستاد انتخابات از اعلام زودهنگام نتایج بپرهیزند

0 110

رئیس کل دادگستری استان گیلان:اعضای ستاد انتخابات از اعلام زودهنگام نتایج بپرهیزند

عصرکاسپین /گیلان رئیس کل دادگستری استان گیلان به همه متولیان و اعضای ستاد انتخابات توصیه کرد که بعد از انتخابات از اعلام زودهنگام نتایج بپرهیزند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست مشترک دادستان ها و روسای حوزه های قضایی با اعضای ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گیلان که در دادگستری استان برگزار شد، انتخابات را حق شرعی و قانونی مردم دانست و گفت: حاکمیت وظیفه دارد برای اعمال این حق، بستر و فضایی آرام را در جامعه مهیا کند.

وی آگاهی بخشی به نامزدها را یکی از راهکارهای موثر در پیشگیری از جرائم انتخاباتی در مرحله فعالیت و تبلیغات ذکر و تصریح کرد: در مرحله اجرایی نیز کمیته های نظارتی با دقت از آسیب ها و ناهنجاری ها جلوگیری می کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همه متولیان و اعضای ستاد انتخابات توصیه کرد که بعد از انتخابات از اعلام زودهنگام نتایج بپرهیزند و فرمانداران و بخشداران نیز تنها بعد از شمارش رای تمامی حوزه های انتخاباتی نتیجه را به مردم اعلام کنند.

حجت الاسلام خلیلی در پایان با تاکید بر حفظ شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، خاطرنشان کرد: اعمال برخی محدودیت ها در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری است اما نباید این ممنوعیت و محدودیت ها، سبب کاهش اقبال و نشاط مردم در انتخابات شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =