توزیع ۴۰۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان بهزیستی/مددجویان منتظر ماسک و دستکش

0 139

عصرکاسپین/مدیرکل بهزیستی استان گیلان از توضیح چهار هزار بسته حمایتی بین مددجویان این سازمان با همکاری سپاه، هلال‌احمر و کمیته امداد خبر داد.
حسین نحوی نژاد از واریز کمک معیشتی بین مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: برای مددجویان ضایعه نخاعی گیلان ۲۵۰ هزار تومان به جهت تهیه بسته‌های بهداشتی واریزشده است.

وی از تأمین و توزیع بسته‌های مشارکتی بین نیازمندان با همکاری دستگاه‌های خدماتی خبر داد و افزود: مقررشده با کمک سپاه، هلال‌احمر و کمیته امداد چهار هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان تقسیم شود.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه تأمین لوازم بهداشتی از ضروریات مددجویان این سازمان حمایتی است، گفت: چهار هزار و ۵۰۰ معلول، سالمند و معتاد در مراکز ما به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند که نیاز به تأمین ملزومات بهداشت فردی نظیر ماسک و دستکش هستند، هرچند خوشبختانه تاکنون از ویروس کرونا محفوظ مانده‌اند.

نحوی نژاد از واریز کمک معیشتی دولت بین مددجویان سازمان‌های حمایتی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بهزیستی نیز شامل سازمان بهزیستی می‌شوند و قرار است کمک‌های حمایتی دولت به‌زودی به‌صورت متمرکز برای افراد تحت پوشش واریز شود.

وی با بیان اینکه برای بخشی از مددجویان بهزیستی از سوی سپاه لوازم بهداشت فردی تأمین‌شده، افزود: برای خانواده‌های مددجویان بهزیستی نیز از دانشگاه علوم پزشکی درخواست تأمین ملزومات بهداشت فردی داده‌شده و هر موقع این بسته حمایتی تأمین شود بین مددجویان و خانواده‌های آن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با تأکید بر اینکه حمایت و صیانت از سلامت مددجویان بر عهده ما است، تصریح کرد: برای تمامی مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش بهزیستی از تهران مبالغی واردشده تا لوازم بهداشتی فردی را تهیه کنند و در راستای آن نظارت بهزیستی نیز وجود دارد تا فرایند بهداشت درمان در تمامی مراکز دنبال شود.

نحوی نژاد از گندزدایی تمامی سطح ادارات و مراکز نگهداری مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: همه ادارات و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان به کمک سپاه و بسیج به‌صورت روزانه گندزدایی می‌شوند و خوشبختانه تا حالا هیچ بیمار مبتلابه کرونا مثبت نداشتیم.

وی با اشاره به حضور خیران در کنار سازمان بهزیستی به جهت کمک به معیشت و بهداشت فردی آن‌ها گفت: برای تهیه ملزومات بهداشت فردی و همچنین معیشت بخشی از افراد تحت پوشش بهزیستی از خیران دعوت‌شده و کمک‌های جمع‌آوری‌شده بین همه تقسیم می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =