سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد؛ تجمع های انسانی، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد/تهیه اقلام شب عید بهانه ای برای حضور مردم در خیابان ها نباشد

0 147

عصرکاسپین/سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: نباید به کاهش آمار بیماران مبتلا به کرونا قانع شویم چراکه همچنان گیلان در زمره استان های بحرانی کشور است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هرگونه تجمع افراد، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، خاطرنشان کرد: باید با حضور در منزل و حذف رفت و آمد های غیرضروری نسبت به حفظ سلامت فردی و اجتماعی تلاش کنیم.

وی از مردم خواست به بهانه تهیه اقلام شب عید در خیابان ها حاضر نشوند زیرا تنها راهکار قطع چرخه گسترش بیماری، حضور در منزل و رعایت توصیه های بهداشتی است.

وی به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان با مشارکت بهورزان، مراقبان سلامت و بسیجیان اشاره و اضافه کرد: با همکاری موثر مردم توانسته ایم رتبه برتر را بین استان ها در اجرای طرح مذکور کسب کنیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از عموم مردم خواست به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل این بیماری نسبت به تکمیل پرسشنامه در سایت http://Salamat.gov.ir اقدام نمایند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، اظهار داشت: از عموم مردم می خواهیم تا نظام سلامت کشور را همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود، در این خصوص پیگیری و مراقبت لازم از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت انجام می گیرد.

دکتر نقی پور همچنین تصریح کرد: سامانه تلفنی ۴۴۰۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم در مورد کرونا ویروس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 10 =