شستشوی اتوبوس‌های درون شهری رشت برای مقابله با کرونا

0 104

عصرکاسپین/رئیس شورای شهر رشت گفت: همه اتوبوس‌های درون شهری پس از هربار پیاده شدن مسافران در مقصد شستشو و استریلیزه می‌شوند.

اسماعیل حاجی پور در خصوص اقدامات شورای شهر رشت برای جلوگیری از ابتلا شهروندان به کرونا گفت: هم اکنون اداره شهرداری رشت و هم شورای شهر رشت را از لحاظ نیرو سبک سازی کرده ایم و به صورت شیفت‌بندی، در حال حاضر یک‌سوم نیروها برای خدمات رسانی به کارهای ضروری در ادارات مستقر هستند.

وی افزود: به پاکبانان شهرداری رشت نیز ماسک و دستکش داده شده است تا هنگام کار به این تجهیزات مجهز باشند و سلامتشان در مخاطره نیفتند.

حاجی‌پور ضمن اینکه از شهروندان درخواست کرد تا از مسافرت‌های غیر ضروری درون شهری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: برای برخی از شهروندان هم که مجبور هستند برای تامین اقلام مورد نیاز خانه و خانواده بیرون بروند تهمیدات لازم اندیشیده شده است تا هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی سلامتشان به خطر نیفتند و برای این کار شستشو و استریلیزه اتوبوس‌های دورن شهری رشت به طور مرتب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ماده ضدعفونی لازم به رانندگان اتوبوس داده شده است که هر بار پس از پیاده کردن همه مسافران در انتهای مقصد اقدام به شستشوی اتوبوس کنند.

رییس شورای شهر رشت افزود: همچنین اقدامات لازم در آرامستانهای شهر رشت نیز انجام شده تا تدفین فوت‌شدگان در امنیت کامل بهداشتی انجام شود.

حاجی پور با بیان اینکه تلاش‌ها توسط مسئولین مربوطه در حال انجام است تا کرونا کمترین آسیب را به شهر رشت بزند، گفت: مردم نگران نباشند و در رعایت موازین بهداشتی کوشا باشند./ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =