فراخوان نظام پزشکی از پزشکان و پرستاران برای کمک در مراکز درمانی مبتلایانِ کرونا

معاون سازمان نظام پزشکی طی فراخوانی از پزشکان خواست تا درصورت تمایل برای همراهی با پزشکان مراکز ریفرال درمان کرونا ثبت‌نام کنند.

0 88

عصرکاسپین / معاون سازمان نظام پزشکی طی فراخوانی از پزشکان خواست تا درصورت تمایل برای همراهی با پزشکان مراکز ریفرال درمان کرونا ثبت‌نام کنند.

دکتر مسعود حبیبی با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و درگیری برخی استان‌ها کشورمان، گفت: پزشکان و کادر درمانی با تمامی توان خود در عرصه حاضر و از هیچ کوششی برای ارائه خدمت به بیماران دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: سازمان نظام پزشکی در حمایت هرچه بیشتر از کادر درمان و پرستاران شاغل در مراکز درمانی ریفرال بیماری کرونا، اقدام به فراخوان برای جامعه پزشکی کرده است که در صورت تمایل برای کمک به همکاران پزشک و دیگر گروه‌های درمانی ثبت‌نام کنند.

حبیبی با بیان اینکه با آغاز اعلام این فراخوان بیش از ۴۰۰ نفر حرفه‌های مختلف پزشکی اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: از تمامی گروه‌های پزشکی بویژه پزشکان عمومی، متخصصان عفونی، داخلی، بیهوشی، طب اورژانس و گروه‌های پرستاری دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام برای این مهم به سایت سازمان نظام پزشکی و یا آدرس corona.ir مراجعه کنند.

وی همچنین با تشکر از نگاه قدر شناسانه هموطنان به جامعه پزشکی، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری همراهی آحاد جامعه با یکدیگر است. بهتر است مردم با رعایت مسائل بهداشتی، کاهش ارتباطات خود و خودداری از حضور در مجامع عمومی به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =