ورود خودرو تا اطلاع ثانوی به گیلان ممنوع/خودروهای مسافری به استان‌های خود بازگردانده می‌شوند

0 107

عصرکاسپین/فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از حضور مأمورین نیروی انتظامی در تمامی ورودی‌های استان و جلوگیری از ورود خودروهای مسافری به استان خبر داد و گفت: خودروهای مسافری به گیلان به استان‌های خود بازگردانده می‌شوند.
با بیان اینکه مردم گیلان مردمانی بسیار مهمان‌نواز هستند اظهار کرد: مردم گیلان در طول سال پذیرای مهمان و مسافران بسیار زیادی بوده و اینکه از ورود مسافر به گیلان جلوگیری می‌شود به علت همین مهمان‌نوازی مردم است.

وی با تأکید بر اضطراری بودن شرایط استان گیلان گفت: ویروس کرونا در کشور و به‌ویژه استان گیلان دارای شیوع نسبتاً زیادی بوده و وضعیت در استان گیلان بحرانی و اضطراری است به همین دلیل و با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان تا اطلاع از ورود خودروهای مسافری به استان جلوگیری می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اذعان به اینکه مأموران نیروی انتظامی در تمامی مبادی ورودی استان حضور دارند، تصریح کرد: از امروز مأموران نیروی انتظامی در تمام ورودی‌های استان حضور داشته و فقط اجازه ورود به خودروهای امدادی، سوخت‌رسان و خودروهای حامل مواد غذایی فاسدشدنی اجازه ورود به استان داده می‌شود.

ملکی با درخواست از مردم برای توجه به شرایط استان گیلان افزود: از مردم و مسافران می‌خواهم جدا از سفر به گیلان خودداری کنند زیرا در غیر صورت از ورود آنان به استان قطعاً جلوگیری شده و باید به استان‌های خود بازگردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 2 =