رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت: پایان حضور نیروهای جهادی برای تغسیل متوفیان ویژه در آرامستان های شهرداری رشت /انجام تمام‌ امور مربوط به شستشوی متوفیان ویژه و عادی توسط نیروهای خدوم سازمان از ۲۳ فروردین

0 133

عصرکاسپین /سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت ضمن آرزوی سلامتی برای همشهریان و تشکر از
همکاری مردم برای عدم حضور در آرامستان های شهر رشت گفت: این سازمان برابر تدابیر اتخاذ شده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وظایف خود را طبق دستورالعمل های ویژه دنبال می کند.
وی با اشاره به جلسه ای که در تاریخ ۲۱ فروردین سال جاری در سازمان آرامستانهای شهرداری رشت با حضور مقصودی ، معاون خدمات شهری شهرداری رشت ، سرهنگ دولتی فرمانده لشکر ۱۶ قدس و سرهنگ سلطانی ، نمایندگان سپاه رشت برگزار شد افزود: در این جلسه روند خدمت رسانی این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت با بیان اینکه از شنبه ۲۳ فروردین(امروز) امر شستشو و تطهیر پیکر قربانیان مشکوک به کرونا و متوفیان عادی توسط نیروهای این سازمان انجام می شود ، توضیح داد: از یکم فروردین ۹۹ ، تغسیل متوفیان عادی در سنگر صورت می گرفت و ۴ نفر از پرسنل سازمان متشکل از ۲ نیروی غسال مرد و ۲ نیروی غساله زن موظف به خدمت رسانی به شهروندان بودند.
رییس سازمان آرامستان های شهرداری رشت تصریح کرد : از تاریخ یک فروردین تا کنون ، امور مربوط به تغسیل ۱۸۷ متوفی مربوط به شهرستان رشت و شهرستان های اطراف توسط نیروهای سازمان آرامستانهای شهرداری رشت در بخش سنگر انجام شده است.
راستگو یادآور شد : تمام امکانات ، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شستشو ی متوفیان ویژه در سازمان آرامستان های شهرداری رشت و شستشوی متوفیان عادی در بخش سنگر نیز توسط سازمان آرامستان های شهرداری رشت تهیه و تامین شده است.
وی با تاکید بر اینکه با تصمیم مسئولان ذیربط در ستاد بحران ، امر شستشوی جانباختگان مشکوک به کرونا تا امروز توسط نیروهای جهادی سپاه در سازمان
آرامستان ها انجام می شد ، گفت: طبق تصویب جلسه مذکور از شنبه ۲۳ فروردین(امروز) نیروهای جهادی از سازمان خارج شدند و تنها نماینده مرکز بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سازمان حضور دارد.
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت خاطرنشان کرد: از امروز تمام امور مربوط به تغسیل و تدفین درگذشتگان مشکوک به کرونا و اموات عادی را پرسنل سازمان انجام می دهند و سایر مباحث مطرح شده و شایعه های مربوط به این مورد ، بی اساس است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 20 =