انهدام باند سارقان خودرو در رشت

0 120

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخلی آن خبر داد و گفت: متهمان به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

عصرکاسپین/سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ خودرو در اواخر اسفند ماه سال ۹۸ و اوایل سال جاری در شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی سرنخی از دست داشتن یک سارق در این پرونده‌ها پیدا کردند افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی این سارق را حین تردد با یک دستگاه خودرو سرقتی پراید در شهر رشت شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت خودرو و ۱۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان رشت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سردار ملکی به دستگیری متهم دیگر این پرونده و ۳ مالخر در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: از مالخران اموال سرقتی از قبیل چهار حلقه لاستیک، چهار عدد رینگ، چراغ جلو و عقب، جلو پنجره، پنج دستگاه تلفن همراه، پنج عدد پنل ضبط و سوئیچ پژو ۲۰۶، چراغ ال‌ای‌دی، ابزار آلات، هدفن، روکش صندلی،کیف و شارژر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر توجه بیشتر شهروندان و نصب تجهیزات ایمنی و حفاظتی به منظور پیشگیری از سرقت تاکید و گفت: سارقان ۱۸ و ۲۹ ساله و مالخران ۴۰، ۴۲ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =