بعد از ۳ کشور مطرح دنیا صورت گرفت؛ آیین افتتاحیه واحد تولیدی ضدعفونی پروبیوتیک در شهر صنعتی رشت

0 125

با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، فرزام صفت معاون استاندار، سایر مدیران استانی و اعضای شورای شهر رشت واحد تولیدی مواد ضدعفونی و بهداشتی پروبیوتیک بعد از ۳ کشور مطرح دنیا در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

عصرکاسپین/ پنج شنبه ۴ فروردین ۹۹ با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، فرزام صفت معاون استاندار، سایر مدیران استانی و اعضای شورای شهر رشت واحد تولیدی مواد ضدعفونی و بهداشتی پروبیوتیک بعد از ۳ کشور مطرح دنیا در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

خط تولید این محصولات پیش از این در کشورهای بلژیک، آمریکا و آفریقای جنوبی راه اندازی شده و از به روز ترین نوع تولیدات مواد بهداشتی و ضدعفونی است که بصورت پروبیوتیک و سازگار با محیط زیست تولید می شود. ایران پس از این ۳ کشور موفق به تولید این نوع محصولات شد که شرکت بهبود سامانه کاسپین در شهر صنعتی رشت با پایه باکتری باسیلوس این محصولات را تولید و وارد بازار داخلی و جهانی می کند.

شرکت بهبود سامانه کاسپین با مدیریت بهبود داداش زاده اصل تحت لیسانس شرکت کریستال بلژیک با پیش بینی ۱۰۰ شغل مستقیم راه اندازی و موفق به تولیدات مواد بهداشتی و ضدعفونی بر پایه پروبیوتیک سازگار با محیط شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 17 =