توزیع گوشت با نرخ دولتی در ماه رمضان بیش از ۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی ماه رمضان در گیلان توزیع می شود

0 138

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت گفت : ۴۸۰ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی ، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان ، ماه مبارک رمضان در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و همچنین فروشگاه های منتخب شهرستانها توزیع خواهد شد.
عصرکاسپین/فرهاد دلق پوش با بیان اینکه فروش کالاهای خوراکی با نرخ مصوب دولتی از ۳۰ فروردین در گیلان آغاز شده افزود : حدود هزار و ۶۰۰ تن شکر ، ۸۰۳ تن مرغ منجمد ، هزار و ۶۰۶ تن روغن و۲ هزار تن خرما، کالاهایی است که ماه مبارک رمضان برای رفاه مردم و تنظیم بازار، در فروشگاه های تعیین شده استان به فروش می رسد.
وی با اشاره به ۲۱۳ هزار و ۷۷۶ مورد بازرسی از اصناف، از هفته نخست اسفند ۹۸ تا اواخر فروردین امسال، اضافه کرد : با انجام این بازرسی ها ، ۸ هزار و ۷۰۹ کاسب در گیلان ، بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال جریمه شدند.
رئیس سازمان صمت گیلان گفت : پارسال ۴ هزار و ۷۹۱ مورد بازرسی از اصناف استان و متخلفان به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
فرهاد دلق پوش افزود : بازرسی ها در بخش های مختلف ادامه دارد و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارائه کالا ، خدمات ، بهداشت و بازار با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 12 =