دستگیری ۵ آدم ربا در گیلان در کمتر از چند ساعت

0 134

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۵ آدم ربا خبر داد که با ارعاب و وحشت آفرینی قصد خودنمایی و اخلال در نظم عمومی را داشتند.

عصرکاسپین / فلاح میری با بیان اینکه سیاست دادگستری استان گیلان برخورد قاطع و سریع با افرادی است که در جامعه رعب و وحشت ایجاد می‌کنند،گفت:نباید زمینه ارتکاب جرایم خشن در جامعه فراهم شود ولی اگر کسی این جرات را به خود داد قطعاً دستگاه قضایی برخورد قاطع قانونی با مجرمین خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در ادامه از دستگیری ۵آدم ربا خبر داد و گفت:این ۵آدم ربا با هدف ارعاب و وحشت آفرینی یکی دیگر از اراذل و اوباش های گیلان را ربوده بودند و قصد خودنمایی و اخلال در نظم عمومی را داشتند، که در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

فلاح میری با اشاره به اینکه آدم رباها از این اقدام نابهنجار و غیرقانونی خود فیلمی نیز تهیه کرده بودند؛ اما پیش از انتشار دستگیر شدند، افزود: این آدم رباها پس از دستگیری با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی بر این پرونده در جریان است و امکان دستگیری افراد بیشتری در این ارتباط وجود دارد به مخلان نظم و امنیت عمومی، هشدار داد: دستگاه قضایی استان،برخورد جدی و بدون اغماض با مخلان نظم عمومی و رسیدگی سریع به پرونده‌های این حوزه را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + سیزده =