شهردار رشت در نشست معاونان خدمات شهری مناطق و رؤسای نواحی: شهرداری رشت در جلوگیری از تخلفات ساختمانی جدی است

0 83

دکتر ناصر حاج محمدی در نشست معاونان خدمات شهری مناطق پنجگانه و روسای نواحی ۱۵ گانه شهرداری رشت از جدیت این شهرداری در ارتباط با جلوگیری از تخلفات ساختمانی تاکید کرد.

عصرکاسپین / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست که سرپرست معاونت خدمات شهری، مدیر حراست و مدیر امور حقوقی شهرداری رشت هم حضور داشتند، شهردار خطاب به روسای نواحی گفت: کار شما در همه نواحی ۱۵ گانه شهر رشت دارای اهمیتی ویژه است چون شما خط مقدم مبارزه و برخورد با انجام تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز هستید.
وی ادامه داد: انجام ساختمان سازی غیرمجاز به نوعی تضییع حقوق شهروندی هم است و شهرداری رشت با جدیت و به طور قاطع با اینگونه تخلفات برخورد می کند.

دکتر حاج محمدی سپس تاکید کرد: همه روسای نواحی باید این موضوع را به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف و برنامه های خود در سال ۱۳۹۹ در نظر بگیرند تا با متوقف شدن آهنگ سریع ساخت و ساز غیرمجاز و غیرقانونی، سیما و چهره شهر را سر و سامانی مشخص بدهیم.

شهردار رشت سپس تاکید کرد: بافت اصلی شهر رشت بافتی زیبا و دلپذیر است اما گهگاه ساختمان سازی های غیرمجاز سبب نازیبایی و تغییر حالت آن می شود.

دکتر حاج محمدی سپس بر سلامت کاری روسای نواحی تاکید کرد و گفت: قطعاً شما مشکلات و مسائل بسیاری دارید که خواستار حل آنها هستید و من هم اینجا هستم تا به مسائل و موضوعاتی که مطرح می کنید، گوش دهم.

در ادامه این نشست هر یک از روسای نواحی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار رشت هم با دقت موضوعات لازم را نوشت.

کمبود نیروی انسانی، نبود تجهیزات، کم بودن امکانات، ایجاد ناهماهنگی های بین بخشی، توجه به مسائل حقوقی و مالی نیروها، هماهنگی بین نواحی، مناطق و شهرداری مرکز از جمله مسائلی بودند که روسای نواحی ۱۵ گانه شهرداری رشت با ناصر حاج محمدی در میان گذاشتند و او هم قول مساعد برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات مطرح شده را داد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =