فراخوان ثبت اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنر و رسانه‌ای آسیب دیده از کرونا

0 111

عصرکاسپین / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: صاحبان مشاغل فرهنگی، هنر و رسانه‌ای زیان دیده از کرونا ثبت اطلاعات کنند.

فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنر و رسانه متضرر از کرونا هرچه سریعتر اطلاعاتشان را ثبت کنند.

او افزود: بر این اساس، ثبت‌نام مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از طریق سامانه طراحی شده در تارنمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند در صورت هر گونه بروز مشکل و پرسش با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۱۱۶۵۶۲ دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر تماس بگیرند.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در گیلان گفت: افراد حقیقی که به صورت خویش ‏فرما و یا برای مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای بدون قرارداد استخدامی پیش از شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی بعد از ثبت‌نام و ورود به سامانه، فرم مخصوص اشخاص حقیقی را تکمیل کنند.

فیروزفاضلی افزود: مدیران کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای دارای صاحب امتیاز حقیقی یا حقوقی، با انتخاب گزینه واحد کسب و کار فرم مخصوص اشخاص حقوقی را تکمیل کنند.

او گفت: اطلاعات لازم درباره رسته کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در فراخوان ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان تصریح کرد: خسارت بحران کرونا به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان ۱۵۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال برآورد شده و همچنان پیگیر جلب حمایت برای فعالان زیان دیده در این حوزه‌ها هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =