فرماندار رشت در جلسه کرگروه رفع موانع تولید، تاکید کرد: لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای حمایت از تولید

0 90

فرماندار رشت با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های دولتی و مردمی در جهت حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای تولید بهره بگیریم.

عصرکاسپین/دکتر میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه سرمایه گذاری ورفع موانع تولید این شهرستان با تاکید بر لزوم حمایت جدی از سرمایه گذاران، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه طبیعتاً حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان باید مبتنی بر قوانین و مقررات باشد، افزود: البته در اجرای قوانین و مقررات باید شرایطی فراهم آید که حداکثر انعطاف در جهت حمایت و کمک به تولیدکنندگان فراهم باشد.

فرماندار رشت با اشاره به اثرات مثبت واحدهای تولیدی برای مردم منطقه، خاطرنشان کرد: در این راستا باید همکاری و تعامل دو طرفه ای بین مردم منطقه و سرمایه گذاران وجود داشته باشد و از یک سو سرمایه گذاران سعی کنند به دنبال انتفاع جوامع محلی باشند و از سوی دیگر جوامع محلی نیز از سرمایه گذاران حمایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =