وعده کار در منزل شگرد کلاهبرداران اینترنتی

94

رئیس پلیس فتا گیلان وعده کار در منزل که در شبکه های اجتماعی و سایتهای دیوار و شیپور منتشر می شود را شگرد مجرمان سایبری بیان کرد و به شهروندان هشدار داد.
عصرکاسپین/سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان در تشریح این خبر گفت: کلاهبرداران با تبلیغات فریبنده کار در منزل،به بهانه عضویت و دوره آموزشی مبالغی را از شهروندان دریافت نموده و پس از پایان کار با بهانه های مختلف از تحویل کالا سرباز می زنند.

وی ادامه داد:سوء استفاده کلاهبرداران از ابزار نوین و تبلیغات اغوا کننده آن ها شهروندان و بخصوص خانم ها که به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند آن را در منزل انجام دهند منجر به این چنین مواردی می شود.

سرهنگ پورمستمند تصریح کرد: به هیچ عنوان به این چنین تبلیغات فریبنده که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکرده و برای استعلام شرکت های دارای مجوز به اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان خود مراجعه کنند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان عنوان کرد‌: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند .

نظرات بسته شده است.