نماینده رودبار: هیبت استکباری و نژادپرستی آمریکا بر کسی پوشیده نیست

0 67

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دیگر هیچ وجدان بیداری هویت‌سازی برای آمریکای منفعت‌طلب و خودخواه را نپذیرفته و هیبت استکباری و نژادپرستانه آن بر همه جهانیان روشن است.

عصرکاسپین/مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه ملت ایران به ویژه مردم حوزه انتخابیه خود یعنی رودبار که حضور ۷۲ درصدی در انتخابات داشتند سپاسگزارم. به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز هیبت استکباری آمریکا و نژادپرستی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و وجدان‌های بیدار گواهی می‌دهند که هویت‌سازی برای آمریکای منفعت‌طلب و خودخواه در دل ملت‌ها جایی ندارد مسیر حق و عدالت‌خواهی کتاب الهی است و قرآن کریم منشاء هدایتگری و آزادی‌خواهی برای ملت‌های جهان است. امیدوارم همه کسانی که امید به آمریکا چه به دولت اوباما و چه به دولت دونالد ترامپ بسته بودند، فهمیده باشند که این ره پایان خوشی ندارد.

گودرزوند در ادامه اظهار کرد: امروز شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی بسیاری از صنایع کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا بوده که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. از رییس جمهور انتظار داریم هرچه سریع‌تر وزیر توانمند، کاردان و متخصصی را برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا مشکلات این حوزه بر روی هم تلنبار نشود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر وزیری برای وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شود تا بتواند مشکلات ایجاد شده در حوزه صنایع را سامان دهد. از سوی دیگر بخش زیادی از صنایع واگذار شده از طریق رانت واگذار شده است و لذا لازم است که دولت گروهی را مامور کند تا با بازنگری و بازبینی تعهدات واگذار کننده‌ها در صورت تضییع حقوق ملت اموال برده شده به بیت‌المال بازگردد.

گودرزوند ادامه داد: از سوی دیگر کوه‌خواری و واگذاری معادن که منابع اصلی کشور هستند از دیگر مشکلات امروز کشور است. دولت باید نگاه ویژه‌ای به معادن داشته و آنها را ساماندهی کند. همچنین دیپلماسی منطقه‌ای نیز باید در راس برنامه‌های دولت باشد./ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 2 =