دیدار اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان با سرپرست فدراسیون

0 128

رئیس و نائب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و جمعی از مسئولان کمیته ها ورزشکاران مربیان داوران استان گیلان با حضور در دفتر مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون با وی به بحث و گفتگو و تبادل نظر در خصوص مشکلات و برنامه های فدراسیون و هیات های استانی پرداختند‌.
عصرکاسپین/در این نشست ناظمی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های فدراسیون و ارائه و دغدغه برگزاری مسابقات کشوری و توجه بیشتر به بعد همگانی در استان ها را عنوان کرد.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان هم ضمن تاکید بر ایجاد تعامل بیشتر بین فدراسیون و هیات های استانی و برگزاری اینگونه جلسات با مسئولان فدراسیون و همکاری بیشتر بین فدراسیون و هیئت ها در خصوص پیست سردار جنگل شهر رشت و لزوم تکمیل و افتتاح این پیست در استان گیلان با سرپرست فدراسیون به بحث و گفتگو پرداخت.
سمیه خاکسار، نائب رئیس هیات. موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان هم ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه به نقش بانوان در هیات پرداخت و چگونگی برگزاری مسابقات در شرایط کنونی و رعایت کامل بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی را یادآور شد.
درپایان مازیار ناظمی ضمن تشکر از حاضرین در جلسه موضوعات مطرح شده را بسیار ارزشمند خواند واز کلیه روسای هیات های استان خواست تا مجموعه فدراسیون را در راه خدمت به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =