بازدید آیت الله فلاحتی از شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری گیلان

0 81

امروز شنبه ۲۱ تیرماه نماینده ولی فقیه مقام معظم رهبری و امام جمعه رشت از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری گیلان بازدید و از نزدیک با ایشان گفتگو کردند.

عصر کاسپین/ با توجه به هماهنگی انجام شده نماینده ولی فقیه گیلان به همراه رییس پارک علم و فناوری گیلان با حضور در مجتمع کارگاهی – نیمه صنعتی فشتام از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناوری بازدید کرد. در این بازدید ایشان از نزدیک با هر یک از مدیران شرکت‌های فناور گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه به داشتن این جوانان باید افتخار کرد بیان کرد: به داشتن چنین جوانانی که با ایده‌هایشان می توانند امیدهای تازه‌ای برای جامعه ایجاد کنند افتخار می‌کنیم و از مسئولان تقاضا می‌کنم بیاند و از نزدیک با این دستاوردهای آشنا بشوند و ببینند و از نزدیک به درددل های این جوانان گوش دهند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به تولیدات محصولات دانش بنیان افزود: الحمدالله شرکت‌های فناور فعال بودند و دستاودهای خوبی هم ارائه کرده‌اند که البته به همه توصیه می‌کنم که بیایند و تولیدات این شرکت‌ها را ببنید و فقط باید از این جوانان پشتیبانی بشود و از سوی مسئولان استان حمایت شوند.

ایشان در ادامه تاکید کرد و گفت: مردم عزیز استان باید بداند که جوانان این استان چه تولیدات و دستاوردهایی دارند که در حقیقت اکثر این محصولات به آحاد مردم مربوط می شوند و باید بدانند که تولیدات داخلی این شرکت‌های دانش بنیان و فناور قطعا در آینده موفقیت‌هایی در پیش روی خودشان خواهند داشت و با خرید و استفاده از این کالاها از این شرکت ها حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به مردم گیلان گفت: جوانان ما در اینجا نه تنها مشکل آفرین نیستند بلکه رافع مشکلات هم هستند. توانمندیهای فراوانی را دیدم و حقیقتا باید به مردم گیلان تبریک گفت که این جوانان مستعد و کارآفرین توانسته‌اند در عرصه های گوناگون نوآوری بسیار خلاق بوده و در بخش های مختلف صنعت مانند غذایی، کشاورزی، دام و طیور، دریا و آب اهل فن و فناور باشند و نوآوری ها و محصولاتی ارائه نمایند که حتی متقاضیان خارجی دارد و این نشان می‌دهد که افق های ما در انقلاب اسلامی در آینده، بسیار روشن و نورانی است.

در پایان نماینده ولی فقه در استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولان استانی باید در حمایت از این جوانان و نوآروان اهتمام و کوشش نمایند،گفت: همه ما باید از این جوانان حمایت کنیم. مردم با خرید کالاهای داخلی و حمایت از این محصولات و مسئولان با پشتیبانی و حمایت های قانونی و نیز اجازه ندهند که در پیچ‌وخم‌های اداری گرفتار بیایند.

مجتمع کارگاهی – نیمه صنعتی فشتام واقع در کیلومتر ۵ جاده تهران و در جوار شهرک صنعتی رشت با مساحت ۱۳ هزار مترمربع به عنوان یکی از مراکز نیمه صنعتی پارک علم و فناوری گیلان است که دارای ۱۴ سوله و کارگاه صنعتی و ۱۲ واحد فناور در آن مستقر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 9 =