انبار احتکار لوازم خانگی ۹۰ میلیاردی در رشت کشف شد

0 73

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش۹۰ میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد.

عصرکاسپین / سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی در یک انبار در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع و احتکار لوازم خانگی برای پلیس محرز شد افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، هزار و ۳۶۱ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۴۸۰دستگاه یخچال،۴۹۰ دستگاه کولر گازی، ۶۹ دستگاه ماشین لباسشویی،۵۸ دستگاه جاروبرقی، ۴۹ دستگاه تلویزیون، ۸۶ دستگاه آبگرمکن، ۴۹ دستگاه هود، ۵۴ دستگاه اجاق رومیزی، ۷ دستگاه بخاری گازی ، ۲ دستگاه آبسردکن، ۷ دستگاه بخارشوی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و ۹ دستگاه اجاق گاز مبله کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کردند بیان داشت: متهم ۵۶ ساله این پرونده دستگیر و با پلمب این انبار با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان احتکار کالا را یکی از عوامل سلب امنیت اقتصادی در جامعه اعلام و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =