تصادف مرگبار در گیلان/ ۶ نفر کشته شدند

0 89

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: به علت برخورد یک دستگاه اتوبوس و پراید در گیلان ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

عصر کاسپین/ پیمان اسدی از وقوع یک فقره تصادف شدید در استان گیلان خبر داد و در همین زمینه اظهار داشت: صبح روز ۳۰ تیر به علت وقوع یک تصادف بسیار شدید در محور سراوان به فومن ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان برخورد اتوبوس و یک دستگاه پراید را عامل این حادثه ذکر کرد و بیان داشت: پس از این حادثه مراتب آن به اورژانس مرکز گیلان اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله نیروهای این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

اسدی با اشاره به اینکه در ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه امروز این سانحه رانندگی به مرکز اورژانس گیلان اطلاع داده شد تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه و در راستای کمک به مصدومان ۴ دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای متخصص به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت شدت تصادف هر ۶ سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست دادند خاطرنشان کرد: در حال حاضر عوامل و نیروهای جمعیت هلال احمر استان گیلان مشغول رهاسازی اجساد و قربانیان این سانحه رانندگی از خودرو پراید هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه علت وقوع این تصادف مرگبار در دست تحقیق و بررسی است اظهار داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در همه حال آماده امدادرسانی است و در اسرع وقت جهت انجام مأموریت‌های خود در محل حادثه حاضر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 3 =