جمع‌آوری معتادان متجاهر از مطالبات مهم مردم است/کشف ۱.۷ تن انواع مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از مطالبات مهم مردم است و پاکسازی مناطق آلوده و آسیب‌زا به عنوان یکی از برنامه‌های مهم استان باید مورد توجه قرار گیرد

0 47

سرپرستی مازندران/ سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، اظهار کرد: معتادان متجاهر زیبنده مازندران نیست و جمع‌آوری معتادان متجاهر از مطالبات مردم است.

وی از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها در سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: همه انتظار داریم تا با عوامل اصلی توزیع‌کننده مواد مخدر برخورد جدی و همه جانبه صورت پذیرد.

میرزایی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مواد مخدر مصرفی استان را مواد مخدر سنتی تشکیل می‌دهد بیشترین کشفیات استانی نیز مواد مخدر سنتی است.

فرمانده انتظامی مازندران تأکید کرد: پاکسازی مناطق آلوده و آسیب‌زا به عنوان یکی از برنامه‌های مهم استان باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌ها و نهادها به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند.

این مسؤول ضمن قدردانی از همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در همکاری با نیروی انتظامی خواهان همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط برای پاکسازی مناطق آلوده شد.

وی با اشاره به توقف جمع‌آوری معتادان متجاهر پس از شیوع کرونا در استان گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌ها استفاده کرد و طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان را عملیاتی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =