رئیس مجلس: مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع است

0 69

رئیس مجلس گفت:‌ کشورهای غربی به ویژه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد و خصمانه خود را به ملت ایران نشان دادند.

عصرکاسپین / محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان اظهار داشت: ملت عزیز ما در جریان هستند که در روزهای گذشته بحث‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای در سطح سیاسی و رسانه‌ای مطرح شده و لازم است که بنده چند نکته را به استحضار نمایندگان و مردم برسانم.

وی افزود: ظرف روزهای گذشته کشورهای غربی به ویژه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد و خصمانه خود را به ملت ایران نشان دادند و برای چند دهمین بار به ما ثابت کردند برای حفظ حقوق و عزت ملت ایران و تضمین پیشرفت راهی جز ایستادگی و مقاومت هوشمندانه و خردمندی انقلابی وجود ندارد.

قالیباف در واکنش به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه تخطی به آژانس از چارچوب‌های قانونی داده نخواهد شد.

وی افزود: ما معتقدیم که هر نوع مذاکره باید از موضع قدرت باشد و همچنین مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع است؛ از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه نیز می‌خواهیم اقدام لازم را در این راستا انجام دهند و گزارش خود را به مجلس ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − یک =