فرماندار رشت در نشست با بخشدارو مسئولین بخش کوچصفهان تاکید کرد؛ لزوم همدلی و تعامل بین مسئولان در راستای رفع نگرانی مردم

0 84

فرماندار رشت بر لزوم همدلی و تعامل بین مسئولان در راستای رفع مشکلات و نگرانی های مردم تاکید کرد.

عصر کاسپین/ مهندس علی فتح اللهی در نشست با بخشدار و جمعی از مسئولین بخش کوچصفهان با بیان این مطلب که به موازات دغدغه های فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد نقشی اساسی را در هر جامعه ای ایفا می کند، افزود: با توجه به اثرگذاری اقتصاد و معیشت مردم در سایر مسائل اجتماعی و اهمیت آن، همه ما وظیفه داریم در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مردم تلاش کنیم و نگرانی های مردم را رفع کنیم .

فرماندار رشت ادامه داد: با پرهیز از شعارزدگی و فارغ از هر گونه دسته بندی، باید تمام قد و با صداقت در جهت خدمت به مردم و رفع یا تقلیل نگرانی های آنان تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز استان با اشاره به تحریم های گسترده بین المللی و فشارهای اقتصادی ناشی از آن، اظهار کرد: همدلی، تعامل و وفاق ملی در این شرایط سخت یکی از رموز اصلی موفقیت، پیروزی و غلبه بر کاستی ها است.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر لزوم اولویت بندی دقیق پروژه ها بر مبنای شاخص و معیار با توجه به محدودیت اعتبارات، اظهار داشت: هنر مدیران این است که در شرایط سخت و با وجود محدودیت ها بتوانند عملکرد موفقی را ایفا کنند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه به زودی از نزدیک از مشکلات و مسائل سطح بخش های تابعه بازدید خواهیم کرد و افزود: برای حل مشکلات باید از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت های ملی نیز استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − شش =