فعالیت مرکز شماره‌گذاری خودرو در گیلان زوج و فرد می‌شود

0 58

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از شنبه ۲۱ تیر مرکز شماره‌گذاری خودرویی گیلان زوج و فرد می‌شود.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از شنبه ۲۱ تیر مرکز شماره‌گذاری خودرویی گیلان و شهر رشت به صورت زوج و فرد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان اجرای طرح زوج و فرد در مرکز شماره‌گذاری خودرویی گیلان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امیدواریم با انجام این دست از اقدامات و با کاهش تجمعات انسانی چرخه انتقال ویروس کرونا از بین برود ضمن اینکه مردم نیز باید مشارکت کنند.

طالبی به یکی دیگر از دستورالعمل‌هایی که در هفته اخیر به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ شده ‌اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از ماسک توسط مردم، ارباب رجوع و شهروندان به ویژه در انجام کارهای اداری موضوعی است که روی آن تأکید بسیار فراوانی شده و ارائه خدمات وابسته به آن است.
وی با تأکید بر اینکه طبق تصمیمات اتخاذ شده استفاده از ماسک توسط مراجعه‌کنندگان در مراکز شماره‌گذاری اجباری است رعایت نکات بهداشتی را ضامن سلامت جامعه و حل مشکلات ایجاد شده خواند و گفت: از صاحبان خودروها می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را در هنگام مراجعه به این مراکز رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح بیشتر زوج و فرد کردن مرکز شماره‌گذاری رشت ابراز داشت: طبق این طرح خودروهایی که پلاکشان اعداد زوج شامل ۸، ۶، ۴ و ۲ است می‌توانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مرکز شماره‌گذاری خودرویی گیلان در رشت مراجعه کنند.

طالبی نحوه مراجعه سایر افراد به مرکز شماره‌گذاری خودرویی گیلان در رشت را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: صاحبان خودروهای با پلاک فرد شامل ۹، ۷، ۳ و ۵ نیز باید در روزهای تعیین شده هفته یعنی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه برای تعویض پلاک خودروهای خود به این مرکز مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + سیزده =