اجرای ۲ طرح توانبخشی هلال احمر در گیلان؛ بازتوانی معلولان در دستور کار است

0 47

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای ۲ طرح توانبخشی در گیلان گفت: بازتوانی معلولان و حادثه دیدگان در دستور کار سازمان است.
عصر کاسپین/ فرید مرادیان امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان و جمعی دیگر از مسئولان استان برنامه‌های سازمان هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نیروهای سازمان علاوه بر حفظ آمادگی جهت امداد و نجات، برای بازتوانی معلولان و حادثه دیدگان و همچنین ارائه خدمات توانبخشی به افراد برنامه‌ریری کرده و آمادگی دارند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به برنامه‌های این سازمان در استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: احداث مجتمع درمانی و دارویی رشت و مرکز خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی در رودسر ۲ طرحی است که در راستای برنامه‌های توانبخشی هلال احمر در گیلان اجرایی شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشگران این سازمان اظهار داشت: هلال احمر باید در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب ارتقاء توان تولید و رشد نسبی جمعیت را در دستور کار خود قرار دهد.
آیت‌الله رسول فلاحتی افزایش کارآمدی این سازمان را در گرو تقویت بعد نظارتی آن عنوان کرد و ابراز داشت: حفظ منافع ملی و صیانت از بیت‌المال بدون نظارت جدی ممکن نیست‌.

وی به هجمه رسانه‌ای دشمن و نابودی فرهنگ ایرانی و اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان برای نابودی فرهنگ غنی ما برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید برای مقابله با نقشه‌های آنها دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی با یکدیگر تعامل کنند.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در جریان این دیدار به طرح‌های اجرا شده در استان اشاره کرد و عنوان داشت: طرح‌های توانبخشی هلال احمر در رشت و رودسر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال ارزش دارند که در ارتقا حوزه درمانی استان موثر هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =