تأکید نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر پرهیز از اختلافات؛ دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها نادرست است

0 55

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن تأکید بر پرهیز از اختلافات میان مسئولان گفت: دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها نادرست است.

عصر کاسپین/ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با وی با تاکید بر لزوم صیانت درونی از خود اظهار داشت: خودشناسی باعث می‌شود که دنیای پیرامون، جامعه و مردمی که با آنها زندگی می‌کنیم را بهتر بشناسیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان توسعه این استان را در گرو همکاری و همدلی تمام مسئولان دانست و بیان کرد: گیلان در حوزه‌های مختلف عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد و نسبت به سایر استان‌ها از توسعه کمتری برخوردار است لذا باید با همکاری یکدیگر در مسیر پیشرفت استان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در کنار مسئولان استان گیلان می‌توانند در جهت ارتقاء اقتصادی گیلان موثر باشند تصریح کرد: مسئولان و مدیران پاکدست و دارای فهم مدیریتی می‌توانند برنامه‌های توسعه‌ای استان را رونق بخشند.
آیت‌الله فلاحتی وظایف اصلی نمایندگان مجلس شامل قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن را یادآور شد و گفت: درست نیست که نمایندگان در عزل و نصب مدیران استانی دخالت کنند و تنها می‌توانند افراد شایسته را به استاندار و مسئولان مربوطه معرفی کرده و به آنها مشاوره دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نباید به گونه‌ای رفتار شود تا مردم احساس کنند مسئولان با یکدیگر اختلاف دارند عنوان داشت: نمایندگان استان گیلان باید با همکاری یکدیگر در کنار استاندار و سایر مسئولان در جهت پیشرفت استان و ارتقاء سطح معیشت مردم حرکت کنند.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: آیت‌الله فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان بزرگ ما هستند و بنده به ایشان ارادت دارم و هرگز خودم را از مسیر ولایت جدا نکرده‌ام.

سید کاظم دلخوش با تاکید بر اینکه مشروعیت نظام اسلامی طبق قانون برگرفته از مقام ولایت و رهبری است خاطرنشان کرد: خط قرمز بنده مقام معظم رهبری است و همواره در مسیر ولایت حرکت می‌کنم و به‌دنبال حاشیه‌سازی و اختلاف نیستم.

‏ وی علت حضور خود در این دیدار را عرض ارادت به نماینده ولی‌فقیه در گیلان و پایان دادن به حواشی ایجاد شده در چند روز گذشته عنوان کرد و افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب امروزه بیش از هر چیز دیگری به وحدت نیاز داریم و امروز خدمت شما رسیدم تا عده‌ای از اتفاقات چند روز گذشته سوءاستفاده نکنند.

دلخوش با بیان اینکه طبق اختیارات قانونی خود در پی حل مشکلات مردم استان به‌ویژه صومعه‌سرا هستم تصریح کرد: امروز خدمت شما رسیدم تا بگویم شما را دوست دارم و دشمنان بدانند که ما هرگز از خط ولایت فقیه جدا نمی‌شویم و به‌دنبال تفرقه و اختلاف نیستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =