دستگیری ۴ قاچاقچی عتیقه در رشت / شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت تکذیب شد

0 83

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ قاچاقچی عتیقه در شهر رشت خبر داد و گفت: شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت کذب است.

عصر کاسپین/ سرهنگ علی رمضانی امروز در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت اظهار داشت: شایعاتی که پیرامون بمب‌گذاری در رشت در فضای مجازی مطرح شده از اساس کذب است و حضور مأموران در این خیابان علت دیگری دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان کرد: مأموران پلیس امروز برای رسیدگی به پرونده قاچاقچیان عتیقه و کشف تجهیزات حفاری غیرمجاز و دستگیری افراد متخلف در خیابان مطهری رشت حضور پیدا کردند و شایعات مطرح شده فضای مجازی مبنی بر بمب‌گذاری صحت ندارد.

وی با ابراز گله‌مندی از طرح شایعات بی‌اساس و تشویش اذهان عمومی توسط عده‌ای سودجو در فضای مجازی عنوان داشت: حضور ماموران نیروی انتظامی در محل کشف و وقوع جرم امری عادی و در راستای تامین امنیت جامعه است و این موضوع همواره در سطح شهرها مشهود است.
رمضانی با بیان اینکه علت صدور ترک منازل مسکونی توسط شهروندان جهت تامین امنیت و جلوگیری از رخ دادن خطرات احتمالی بود خاطرنشان کرد: امروز ماموران انتظامی موفق شدند ۴ متهم را در خیابان مطهری رشت به جرم قاچاق عتیقه و حفاری غیرمجاز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه درصدد شناسایی شایعه‌سازان فضای مجازی هستیم ابراز داشت: هدف ما تامین امنیت روانی جامعه است و در این راه با هیچ‌کسی مماشات نمی‌کنیم لذا با شایعه‌سازان مجازی برخورد قاطعانه می‌کنیم و از مردم درخواست می‌کنیم به شایعات توجه نکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یازده =