شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان را با مشکلاتی روبه‌رو کرد

0 37

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه امسال هزار و ۷۰۳ واحد تولیدی بیش از هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند گفت: شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.
عصر کاسپین/ فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری گیلان با اشاره به جایگاه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: گیلان از لحاظ تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی دارای رتبه سوم کشوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تکمیل واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و راه‌اندازی واحدهای جدید را جمله اولویت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برشمرد و ابراز داشت: واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه به سرمایه در گردش نیاز دارند تا در روند تولید آنها اختلالی ایجاد نشود و برطرف کردن این نیازها و دغدغه‌ها وظیفه ما است.

دلق‌‌پوش به لزوم حمایت موثر از واحدهای تولیدی با پشتیبانی سایر مدیران اجرایی استان اشاره کرد و گفت: باید از این واحدها به گونه‌ای حمایت کنیم تا در مسیر جهش تولید پایدار گام بردارند و چرخه تولید آنان از گذشته پویا و فعال‌تر باشد.
وی با اشاره به تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح استان خاطرنشان کرد: براساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان، امسال هزار و ۷۰۳ واحد تولیدی بیش از هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان را با مشکلاتی روبه‌رو کرد گفت: تحریم‌های ظالمانه نیز در کنار شیوع کرونا، واحدهای صنعتی را با مشکلات اقتصادی مختلفی روبه‌رو کرد.

دلق‌پوش کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تامین مواد اولیه آن‌ها را در این برهه حساس اقتصادی مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در حوزه دریافت مالیات از واحدهای صنعتی نیز از امور مالیاتی تقاضا داریم که مساعدت و همکاری‌های لازم انجام شود تا هر دو طرف به اهداف خود برسند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه مشکلات ۴ واحد صنعتی استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای رفع مشکلات آن‌ها ارائه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =