مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان :در هفته دولت ۲۰۰ خانه هلال روستایی در گیلان گشایش می یابد

0 51

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت ۱۹۴ خانه هلال در استان از بهره برداری و افتتاح ۲۰۰ خانه دیگر در هفته دولت خبر داد.

عصرکاسپین/ سیاوش غلامی امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه‌های هلال در راستای همگانی کردن آموزش‌ها، گفت: استان گیلان از این نظر در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۴ خانه هلال در استان گیلان فعال است، گفت: در هفته دولت امسال ۲۰۰ خانه هلال در سطح روستاهای استان گیلان بهره برداری خواهد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: خانه‌های هلال در روستاها با هدف افزایش تاب آوری در جامعه راه اندازی شده و به دنبال همگانی کردن امداد رسانی در زمان بحران و حوادث قبل از حضور امدادگران است.

غلامی در ادامه با اشاره به حادثه خیز بودن استان گیلان و ضرورت توجه به این بخش تأکید کرد و افزود: تشکیل خبرنگار بحران و برگزاری دوره آموزشی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین خانه هلال مطبوعات کشور در استان گیلان راه اندازی می‌شود، تأکید کرد: خبرنگاران از جنس امداد گران هستند و در شرایط سخت و حوادث جان خود را به خطر می‌اندازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 2 =