تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور مواصلاتی گیلان ممنوع شد

0 68

رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور مواصلاتی رشت – قزوین و آستارا –اردبیل از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.
عصر کاسپین/ سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان خبر داد و در تشریح این مطلب اظهار داشت: از ساعت ۸ امروز تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور مواصلاتی رشت – قزوین و آستارا –اردبیل آغاز شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه خودروهای حامل مواد فاسدشونی و مواد سوختنی از این محدودیت ترافیکی معاف هستند و تردد آن‌ها بلامانع است عنوان کرد: در محور رشت – قزوین و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۵ مرداد ممنوع است.

صفاری با اشاره به اینکه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ شنبه، ۱۸ مرداد ماه نیز تردد کامیون‌ها و وسائط نقلیه سنگین و باری در محور رشت- قزوین به شکل رفت و برگشت ممنوع است ابراز داشت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۵ مرداد در محور قدیم آستارا –اردبیل ممنوع است.
وی از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ مرداد ماه در محور قدیم آستارا –اردبیل و بالعکس خبر داد و تصریح کرد: از تمام دارندگان وسائط نقلیه سنگین و باری به غیر از وسائط نقلیه باری حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی انتظار داریم به ضوابط اعلام شده توجه کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در پیش بودن تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به‌ویژه مبادی ورودی و خروجی استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه این محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 17 =