تقدیر از فعالان رسانه حوزه دریایی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار توسط مدیر کل بنادر و دریانوردان استان گیلان

0 61

با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردان استان گیلان از فعالان رسانه حوزه دریایی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار تقدیر بعمل آمد.

عصر کاسپین/ صبح چهارشنبه ۲۲ مرداد مراسم گرامیداشت روز خبرنگاران فعال حوزه دریایی در سالن همایش های این اداره کل برگزار شد.

دکتر حمیدرضا آبایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه امروز فقط باید از فعالان رسانه تقدیر شود و نشست خبری معنایی ندارد، اظهار داشت: فعالان عرصه خبر از جمله اقشار دلسوز و متعهد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در پایان مراسم به رسم ادب در خدمت خبرنگارانی که سئوالی داشته، خواهم بود خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند بهترین مشاوران مسئولین باشند زیرا عملکرد آنها را به خوبی مشاهده و نقد می کنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه (حق را بگو و در راه خدا از ملامت گری نهراس) تصریح کرد: کار و شغل خبرنگاری موجب حرکت هر جامعه ای به سمت توسعه شده و رشد و پویایی آن جامعه را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و معاونین وی از خبرنگاران و عکاسان خبری فعال در حوزه دریایی استان گیلان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =