دادستان مرکز گیلان از دستگیری عامل ایجاد درگیری در جایگاه سوخت خبر داد

0 50

سیدمهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم منتشر شده از درگیری در یکی از جایگاه‌های سوخت رشت اظهار داشت: عامل ایجاد درگیری و شخص حمله‌کننده به راننده در جایگاه سوختی در رشت بازداشت شده است.

عصر کاسپین/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه شامگاه پانزدهم مرداد فردی به راننده یک سواری در یک جایگاه سوخت حمله‌ور شد که فیلم آن نیز فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد گفت: طبق اعترافات این فرد، وی اختلاف قبلی با این راننده داشته و در صدد انتقام جویی شخصی بود.

وی با اشاره به عملکرد خوب پلیس در دستگیری زودهنگام این شخص خاطرنشان کرد: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، دستور قضایی برای شناسایی شخص مهاجم صادر شد و پلیس نیز در اسرع وقت فرد مورد نظر را دستگیر کرد.
فلاح‌میری به جزئیات پرونده این شخص بازداشت شده اشاره کرد و اظهار داشت: این فرد که بنا بر اعترافات خود با انگیزه شخصی به راننده حمله کرده است، با سخنان کذب خود باعث شد که رشت شهری ناامن جلوه داده شود و فضای مجازی نیز متاثر از این موضوع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر این شخص بازداشت شده و به پرونده او رسیدگی خواهد شد تصریح کرد: برای فرد بازداشت شده به اتهام تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 15 =