فرصت ۶ روزه برای تعویض پلاک‌ خودروهای منطقه آزاد انزلی؛ پلاک‌های قدیمی حق تردد در گیلان را ندارند

0 129

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مالکان خودروهای منطقه آزاد انزلی ۶ روز فرصت دارند که برای تعویض پلاک‌های قدیمی خود اقدام کنند در غیر این‌صورت حق تردد در گیلان را ندارند.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان فرصت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: خودروهای منطقه آزاد انزلی ۶ روز فرصت دارند که برای تعویض پلاک‌های قدیمی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی با پلاک ملی از سال قبل آغاز شده بود خاطرنشان کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مقطعی مراکز تعویض پلاک وقفه‌ای در این مراکز ایجاد شد اما در ادامه فرصتِ آن در چند نوبت تمدید شد.

طالبی با اشاره به فرصت باقی‌مانده برای تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: مالکان خودرو تا پایان مرداد ماه برای این کار فرصت داشتند و انتظار داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان به تبعات عدم تعویض پلاک در زمان مشخص شده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به آئین‌نامه راهنمایی‌ و رانندگی در صورتی‌که مالکان خودرو در زمان مشخص شده اقدام به تعویض پلاک خودروهای خود نکنند، پلاک‌هایشان غیرمجاز شناخته می‌شود.

طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به آئین‌نامه مذکور، پلاک‌های قدیمی خودروهای منطقه آزاد انزلی غیرمجاز شناخته شده و در این صورت رانندگان آنها اجازه تردد در معابر گیلان را ندارند و این در حالی‌ اتفاق می‌افتد که پلاک‌های قدیمی خود را تعویض نکرده باشند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در گیلان بسیاری از کسب‌ و کارها و واحدهای ارائه خدمات در فرآیند خدمات‌رسانی خود دچار وقفه و اختلال شدند و پس از تعطیلی مقطعی مجدداً فعالیت خود را از سر گرفتند‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 9 =