فرماندار رشت تاکید کرد؛ لزوم تعریف منابع درآمدی پایدار جدید برای شهرداری ها/از ظرفیت های ملی جهت رفع مشکلات شهرداری ها استفاده می کنیم

0 57

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نمایندگان در جهت تعریف منابع درآمدی قانونی پایدار برای شهرداری ها، گفت: از ظرفیت های ملی جهت رفع مشکلات شهرداری های تابعه شهرستان بهره گرفته می شود.
عصرکاسپین/علی فتح اللهی در نشست هفتگی با نمایندگان شهرستان که صبح امروز با محوریت بررسی مشکلات حوزه شهری شهرستان رشت برگزار شد، با اشاره به مشکلات شهرداری ها در خصوص پرداخت حقوق پرسنل و سایر هزینه های جاری، اظهار داشت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها از مهمترین دغدغه هایی است که باید به دنبال آن باشیم.
وی منابعی چون دریافت اعتبارات کشوری، عوارض صدور پروانه در سطح شهر و روستا و همچنین ماده ۱۰۰ که باعث آسیب زدن به سیمای شهری شهرستان می شود را از جمله منابع تعریف شده درآمد شهرداری ها برشمرد و افزود: این درآمدها نمی تواند پاسخگوی هزینه های مختلف جاری و عمرانی شهرداری ها باشد علی الخصوص شهرداری هایی با درجات پایین تر در معرض بیشترین آسیب در این خصوص قرار دارند.
مهندس فتح اللهی، ضعف شهرداری ها در تجهیزات و ماشین آلات خدمات رسانی را از دیگر مشکلات آنان دانست و افزود: متاسفانه ماشین آلات آتشنشانی و حمل زباله شهرداری ها اکثرا دچار فرسودگی هستند و باید در این خصوص تدابیر لازم در نظر گرفته شود تا مشکلات جدی در این مقوله ایجاد نشود.
فرماندار رشت در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان در راستای رفع مشکلات قانونی جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها، گفت: تلاش خواهیم کرد از ظرفیت های ملی در راستای حل مشکلات حوزه شهری و شهرداری ها استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =