نتایج کنکور دکتری دهه اول شهریور اعلام می‌شود

0 72

خدایی با اشاره به برگزاری آزمون دکتری از امروز گفت: نتایج اولیه رقابت داوطلبان دوره دکتری دهه اول شهریور اعلام خواهد شد.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در جمع خبرنگاران و در حاشیه کنکور دکتری گفت: نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.

عصر کاسپین/ او در ادامه بیان کرد: ۱۷۹ هزار داوطلب ۴۴ درصد خانم و ۵۶ درصد آقا در ۶۰ شهرستان آغاز شد. آزمون به موقع شروع شد و همه حوزه ها پروتکل‌ها را رعایت کردند. بر خی از مراکز آموزش عالی هم ابتکاراتی به خرج دادند.

خدایی در ادامه اظهار کرد: ظرفیت امسال تعییر نکرده است و ۲۴ هزار نفر ظرفیت داریم که از این میزان ۱۴ هزار ظرفیت دولتی و ۱۰ هزار ظرفیت برای دانشگاه آزاد است.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: دهه اول شهریور نتایج اولیه اعلام و دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود.

خدایی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان نیست.

بازرسی بدنی و اثر انگشت حذف شد

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بازرسی بدنی و اثر انگشت در این مرحله حذف شد. ۵۰ هزار ماسک توزیع شد و اگر داوطلبی در حوزه‌ها ماسک نداشت در اختیار داوطلبان قرار دهند.

او ادامه داد: در تهران و در بیمارستان طالقانی ۲۱ کرونایی آزمون دادند و کل داوطلبان کرونایی در کشور ۵۵ نفر هستند و پروتکل‌های ابلاغی پروتکل معاونت بهداشت وزارت بهداشت بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =