فرمانده انتظامی گیلان: برخورد با اخلالگران «نظم و امنیت» قاطعانه خواهد بود

0 63

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نیروی انتظامی همانند گذشته با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی جامعه قاطعانه برخورد می‌کند.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی امروز در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات در رشت، وظایف نیروی انتظامی را برشمرد و اظهار داشت: حفظ و برقراری امنیت اجتماعی در جامعه مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است که تاکنون توانسته است عملکرد خوبی در این‌باره از خود نشان دهد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان تخلفات رانندگی در نیمه دوم سال افزایش پیدا کند بیان داشت: افزایش میزان تخلفات رانندگی، بالا رفتن آمار حوادث و فوتی‌های ناشی از تصادفات را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار دارد خاطرنشان کرد: کاهش آمار تصادفات و کنترل میزان تخلفات رانندگی به افزایش امنیت اجتماعی منجر می‌شود.
سردار ملکی با بیان اینکه در شرایط فعلی که وضعیت گیلان از نظر شروع کرونا قرمز است کاهش مسافرت‌ها به این استان باید مورد توجه مردم قرار گیرد افزود: از همه مردم به‌ویژه مسافران درخواست داریم که به هشدارهای داده شده توجه کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی را حفظ نظام، مال و جان مردم عنوان کرد و بیان داشت: فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود تا کسی در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه همواره سعی شده است با ارتقاء سطح و استانداردسازی رفتار پلیس، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد خود را افزایش دهیم تصریح کرد: نیروی انتظامی همانند گذشته با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی جامعه قاطعانه برخورد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + سه =