۱۲۳ پروژه گردشگری هفته دولت در گیلان به‌ بهره‌برداری می‌رسد

0 64

۱۲۳ پروژه گردشگری توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد که ۱۸ پروژه در رودسر افتتاح شد.

عصر کاسپین/ به‌مناسبت‌ هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تعداد ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی رودسر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به‌ بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها از افتتاح ۱۲۳ پروژه گردشگری توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: برای این پروژه‌ها بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های گردشگری مذکور برای ۸۹۶ نفر از جوانان استان شغل ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف خدماتی و عمرانی است.
وی به افتتاح آسفالت ۱۵ روستا به طول ۲۱ کیلومتر در بخش رودسر اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودسر پیگیری و اجرایی شده است و برای این پروژه‌ها نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده که از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تأمین‌ شده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به پروژه‌های گردشگری قابل افتتاح در شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه سه طرح شامل یک واحد پذیرایی، یک واحد بوم گردی و یک هتل به ارزش ۳۴۶ میلیارد ریال در شهرستان رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسم‌نژاد میزان اشتغالزایی سه طرح مذکور واحد بوم‌گردی، واحد پذیرایی و هتل در شهرستان رودسر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با افتتاح این ۳ پروژه، ۸۳ نفر به‌صورت دائم و ۱۶۶ نفر نیز به‌صورت موقت مشغول به کار می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − ده =