آمادگی کامل برق منطقه ای گیلان برای عبور از فصل سرما

0 41

شرکت برق منطقه ای گیلان از آمادگی کامل برای عبور از فصل سرما و بحران های احتمالی پیش رو برخوردار است.

عصرکاسپین / به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان، بهمن داراب زاده با اعلام این خبر، گفت: فصلی جدید از تلاش و کوشش با آمدن فصل سرما آغاز می شود و شرکت برق منطقه ای گیلان با تکرار آزمونهای سخت در برهه های زمانی کوتاه مدت روبه رو است و در واقع حرکت و تکاپوی مستمر و شبانه روزی با صنعت برق عجین شده است.
داراب زاده افزود: سکون و درجازدن در فرهنگ صنعت برق فاقد جایگاه، ارزش و اعتبار است و فعالیتهای صنعت برق تمام ناشدنی و تعطیل ناپذیر است.
مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به تجارب سالهای گذشته در مواجهه با فصل سرما، گفت: تجارب سالهای گذشته بیانگر این است که با تغییر اقلیم پیش آمده، با فصول سرد غیرقابل پیش بینی روبه رو هستیم.
وی افزود: باید با آمادگی کامل و آماده باش تمامی اکیپ های ستادی، عملیاتی، اجرایی و … از هم اکنون به استقبال فصل سرما برویم.
داراب زاده با اشاره به رخدادهایی که صنعت برق با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: با وقوع حوادث طبیعی همچون؛سیل، طوفان، زلزله، برف های سنگین و اخیرا هم ویروس کرونا، نه تنها فعالیت ها در برق گیلان کاهش نمی یابد بلکه تلاش و کوشش مضاعف خواهد شد و باید با تفکر بسیجی و عمل جهادی بر این وقایع غلبه کرد و به عادی سازی شرایط کمک کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + پنج =