اثر فیلمساز گیلانی برنده جشنواره بین‌المللی صربستان شد

0 49

فیلم کوتاه «بهشت» ساخته رضا مویدی فیلمساز گیلانی جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی صربستان را از آن خود کرد.

عصر کاسپین/ فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای «بهشت» ساخته رضا مویدی هنرمند گیلانی، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یک دقیقه‌ای Mister Vorky کشور صربستان شد.

گفتنی است که این فیلم کوتاه روایتگر صحبت‌های یک دختربچه با پدرش درباره بهشت است و اتفاقات روی داده در این‌باره را شرح می‌دهد.

فیلم کوتاه بهشت پیش از این نیز موفق شد مقام دوم جشنواره فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای پاکستان را کسب کند و آثار برگزیده و منتخب این جشنواره در لندن هم اکران شدند.
نویسنده، کارگردان تدوینگر و تهیه کننده اثر بهشت رضا مویدی است و نیما دانشمند نیز تصویربرداری کار را برعهده داشت و بهرام نوری و رها رسولی از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

به‌جز بهشت، فیلم‌های کوتاه «پدر درختان» اثری از تیمور قادری، «کمتر» به کارگردانی محمد زمانی، «برگشت» اثر مصطفی غلامی و «محکوم شده» به کارگردانی نیما دانشمند نیز در جشنواره صربستان راه یافته بودند.

کسب تندیس بهترین فیلمنامه کوتاه داستانی برای نگارش فیلمنامه (مرز) در شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل و کسب جایزه بهترین فیلم مستند آوراسیا مسکو و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه آنیروس کشور ایتالیا از دیگر موفقیت‌های هنری این هنرمند گیلانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =