بارش شدید باران ارتباط برخی روستاهای گیلان را قطع کرد

0 65

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بارش شدید باران مسیر ارتباطی روستاهای شامیلرزان در بخش کرگانرود تالش را بر اثر بالا آمدن آب سطح رودخانه تخریب و قطع کرد.

عصر کاسپین/ امیر مرادی با اشاره به آثار مخرب بارش شدید باران در برخی از مناطق استان گیلان اظهار داشت: طبق گزارشات دریافتی به‌دلیل بارش شدید باران مسیر ارتباطی روستاهای شامیلرزان به سمت بنون در بخش کرگانرود تالش براثر بالا آمدن آب سطح رودخانه تخریب و قطع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بخشداران موظف هستند که با تمام تجهیزات برای مقابله با پیشامدهای احتمالی آمادگی داشته باشند بیان کرد: بخشداران مجاور مناطق دچار مشکل نیز موظف هستند که برای کمک به مردم در هر منطقه‌ای با امکانات لازم ورود کنند.

وی با اشاره به پرهیز از عدم تردد در مناطق خطرناک خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها ممکن است برخی از مناطق مستعد را دچار رانش زمین کند لذا مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.
مرادی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و فرمانداران موظف هستند که تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن خسارت‌های احتمالی را اتخاذ کنند تصریح کرد: شدت بارش در برخی مناطق مانند مناطق کوهستانی لیسار و خطبه‌سرا به مرز هشدار رسیده است و مردم این مناطق باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از شهروندان خواست که تا پایان زمان بارش‌ها از تردد در مکان‌های خطرناک خودداری کنند و ابراز داشت: حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی در زمان بارش‌ها جزو مناطق پرخطر هستند لذا باید از تردد و استقرار در این اماکن خودداری شود.

طبق اعلام هواشناسی وضعیت حوی فعلی و بارش شدید تا اواخر روز دوشنبه این هفته ادامه دارد و مردم باید با رعایت نکات ایمنی از بروز هر گونه حادثه‌ای جلوگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =