بررسی وضعیت ، مشکلات و زیرساخت های ارتباطی شهرستان های رودسر و املش

0 311

همزمان با آغاز هفته دولت دیداری با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و مدیریت مخابرات منطقه گیلان جهت بررسی وضعیت زیرساخت های ارتباطی شهرستان های رودسر و املش برگزار شد .

عصر کاسپین/ در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، موارد و مشکلات مطروحه از سوی مردم در خصوص ارتقاء تکنولوژی دکل های موجود در شهرستان ها ، افزایش پوشش اینترنت پرسرعت توسط اپراتورها و توسعه تلفن شهری بیان و خواستار بررسی وضعیت ارتباطی این شهرستان ها شد.
در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت ، گزارشی از وضعیت حوزه ICT شهرستان رودسر ارائه و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های زیرساختی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان ، می توان با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با دستگاه های ذیربط ، اقدام موثری در راستای کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستا انجام داد.
فرزاد توکلی ارتباط دوسویه بین نمایندگان مجلس در استان و اداره کل ارتباطات را اصلی ترین راه حل رفع مشکلات این حوزه دانست و اظهار کرد: اداره کل ICT آمادگی کامل دارد تا تمامی موارد و درخواست های منعکس شده از سوی مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (پست، پست بانک و مخابرات) را پس از دریافت ، بررسی و نتیجه را به اطلاع نماینده های استان برساند.
در پایان جلسه علیرضا پارسائی مدیر مخابرات گیلان ضمن اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی حوزه ارتباطات ، گزارشی از عملکرد مجموعه فعالیت ها و برنامه های توسعه حوزه کاری خود بشرح ذیل ارائه نمود:
۱- بیان شاخص های ارتباطی شهرستانهای رودسر و املش
۲- پروژه های توسعه ی شبکه ی تلفن ثابت و اینترنت شهرستان های مذکور
۳- ارائه جزئیات پروژه ی فاز ۸ ارتباطات سیار در شهرستان های فوق
۴- اجرای طرح فیبر نوری ( FTTH ) جهت مشترکین خانگی و تجاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =