دستگاه قضایی بر تهیه و توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان گیلان نظارت می‌کند

0 60

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی بر تهیه و توزیع واکسن آنفلوآنزا در گیلان نظارت می‌کند.

عصر کاسپین/ حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر کسب آمادگی همه دستگاه‌ها به‌ویژه این دانشگاه برای ورود به فصل سرما تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای مقابله با شرایط کرونا و شروع فصل سرد آمادگی لازم را داشته باشیم و با برنامه‌ریزی مناسب از حجم مشکلات احتمالی بکاهیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان تقاضا برای واکسن آنفلوآنزا امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد بیان کرد: دستگاه قضا برای مقابله با سوءاستفاده‌گران از شرایط فعلی جامعه در کنار دانشگاه علوم پزشکی است و با متخلفان برخورد قاطعانه و قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای توزیع درست و عادلانه واکسن آنفلوآنزا در سطح استان گیلان برنامه‌ریزی شود گفت: همزمان با شروع فصل سرما و با توجه به وجود ویروس کرونا و شیوع آنفلوآنزا، شرایط برای سوءاستفاده برخی فراهم می‌شود که باید با اتخاذ برنامه‌های درست با افراد متخلف برخورد شود.
خلیلی با بیان اینکه باید از ظرفیت خیران برای تهیه و توزیع واکسن آنفلوآنزا در سطح استان گیلان بهره‌گیری کرد عنوان داشت: خیران و نوع‌دوستان گیلانی همواره در زمان‌های مختلف، مسئولان را همراهی کردند و امیدواریم که در زمینه تهیه و توزیع واکسن آنفلوآنزا نیز مساعدت‌های لازم را به‌عمل آورند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه گیلان از نخستین استان‌های کشور بود که با شیوع کرونا درگیر شد ابراز داشت: ضروری است که با توجه به در پیش بودن فصل سرما برنامه‌های مناسب جهت مقابله با مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

ارسلان سالاری از تحویل رایگان واکسن آنفلوآنزا به افراد بی‌بضاعت خبر داد و خاطرنشان کرد: واکسن آنفلوآنزا برای افراد نیازمند گیلان تهیه می‌شود و سایر افراد می‌توانند در صورت تمایل به دریافت واکسن به داروخانه‌های سراسر استان مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 1 =