دستگیری عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی

0 41

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا اعلام کرد: عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک ۳ ساله به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ “مصطفی نوروزی” اظهارداشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادار کردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه ۳ ساله در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزد: در بررسی های فنی و کارشناسی صورت گرفته از سوی پلیس فتا، متهم در یکی از استان‌های کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، فرد مذکور که پدر کودک است در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهم؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیر انسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشرشده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در خاتمه به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir قسمت گزارشات مردمی منعکس کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =