دستگیری ۲۵ متصرف اراضی ملی در گیلان/برخورد قاطعانه با «زمین‌خواری» در دستور کار است

0 43

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۵ متصرف اراضی ملی در این استان خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با «زمین‌خواری» در دستور کار است.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با زمین خواری در سطح استان گیلان اظهار داشت: طرح استانی مقابله و پیشگیری از پدیده زمین‌خواری به‌مدت ۳ روز در استان گیلان اجرا شد.

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۵ متهم زمین‌خواری در استان خبر داد و گفت: با همکاری ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های استان، ۲۵ متهم که به‌صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲۵ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: اراضی تصرف شده توسط این افراد نیز به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرهای مختلف گیلان تحویل داده شد.
سردار ملکی با تاکید بر اینکه حفظ اراضی ملی و جنگلی به‌عنوان بیت‌المال همواره در دستور کار پلیس بوده است تصریح کرد: از مردم درخواست داریم که برای مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری در گیلان، موارد مربوطه را با پلیس در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی گیلان از عزم قاطعانه مسئولان برای مقابله و پیشگیری از زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در سراسر استان خبر داد و ابراز داشت: در راستای اجرای طرح مذکور ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در گیلان رفع تصرف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =