دستگیری ۸۹ قاچاقچی اقلام بهداشتی در گیلان؛ برخورد قانونی در انتظار اخلالگران امنیت روانی جامعه است

0 32

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۸۹ قاچاقچی اقلام بهداشتی در استان گفت: برخورد قانونی در انتظار اخلالگران امنیت روانی جامعه است.

عصر کاسپین/ سرهنگ سیدمحمد حسینی‌ مقدم امشب در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون گذشته توسط کارکنان نیروی انتظامی گیلان رعایت می‌شود اظهار داشت: با توجه به آنکه شرایط گیلان از حیث شیوع کرونا قرمز است لذا ما همچنان پروتکل‌های بهداشتی را در محیط‌های مختلف به‌منظور پیشگیری و مقابله با خطرات احتمالی رعایت می‌کنیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان به همکاری این سازمان با سایر دستگاه‌ها به‌منظور انجام اقدامات جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اشاره کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی گیلان با تامین امنیت مراکز درمانی آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا را دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۵۳۷ هزار و ۱۵۸ جفت دستکش، ۱۴۴ هزار و ۱۸ عدد ماسک و ۲۸۳ هزار و ۵۵۱ بطری محلول ضدعفونی کننده و ۷۲۳ لیتر الکل از قاچاقچیان کشف شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان به تعداد افراد دستگیر شده در رابطه با قاچاق اقلام بهداشتی و درمانی اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا ۸۹ نفر دستگیر شدند و پرونده آنها حهت رسیدگی به مراجع قضایی استان گیلان تحویل داده شد.

حسینی مقدم با تاکید بر رصد و پایش دقیق فضای مجازی جهت مقابله با قاچاق اقلام بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد: با هرگونه جوسازی و برهم زدن فضای روانی جامعه به شدت برخورد می‌شود و با تمام امکانات خود در برابر قاچاقچیان اقلامی نظیر دستکش و ماسک و محلول ضدعفونی می‌ایستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =