فرماندارلاهیجان : توسعه لاهیجان در گرو ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی صادرات محور است

0 51

دکتر محمودی با تاکید براستفاده از همه ظرفیت ها در جهت بسط و توسعه منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری و صنایع غذایی با محور صادرات می تواند لاهیجان را به اوج شکوفایی برساند.

عصر کاسپین/ یونس محمودی در جلسه شورای اداری که در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که انسان متعالی هیچ گاه مغلوب اریکه قدرت نباید شود، گفت: همه متعلقات دنیوی یک انسان فناپذیر و دنیا بسیار فناپذیر، فریبنده، زودگذر و متضرر است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه انسانی موفق است که بتواند با معرفت نفس راه اعتدال را برگزیند، افزود: افراط وتفریط مشی انبیا و اوصیا الهی نیست و آنچه می تواند کارگزاران نظام را در تحصیل توفیق برای ارایه خدمات برتر موفق کند، تعامل است که شرط دوام، بقا وثبات کارگزاران نظام در عرصه خدمتگزاری است.

محمودی با تاکید براستفاده از همه ظرفیت ها در جهت بسط و توسعه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان، گفت: امیدواریم با همه توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان، مشارکت چندسویه و همگانی همه آحاد در حد توان گام های اساسی و موثر برای لاهیجان برداریم.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: ایجاد و بسط شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور توسعه متوازن، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری از مهم ترین سیاست های راهبردی دولت تدبیر وامید است.

محمودی با اشاره به استفاده از دو قطب مهم شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری و صنایع غذایی با محور صادرات می تواند لاهیجان را به اوج شکوفایی برساند.

وی بستر تحقق سیاست های حاکمیتی، ملی و نقطه عطف همه حوزه ها را مقوله تامین امنیت روانی و اجتماعی مردم دانست و خاطرنشان ساخت: امنیت مهم‌ترین وظایف بخشی از مجموعه فرمانداری در تامین رفاه و آسایش مردم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =