نماینده آستارا در مجلس: جمهوری آذربایجان به تعهداتش در احداث بارانداز ریلی «آستارا ـ آستارا» عمل نکرد

0 69

نماینده آستارا در مجلس گفت: جمهوری آذربایجان به تعهدات خود در احداث بارانداز ریلی «آستارا-آستارا» عمل نکرد و تاکنون به‌دنبال بهره‌برداری‌های اقتصادی است.

عصر کاسپین/ غلامرضا مرحبا امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه نمایندگی مردم را به ارث نبرده‌ام اظهار داشت: از اینکه نمایندگی مردم شریف شهرستان آستارا در مجلس را عهده‌دار شده‌ام افتخار می‌کنم و قطعاً آثار مثبت نمایندگان ماندگار خواهد بود.

نماینده آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه بعد از انتخاب شدن از سوی مردم به‌هیچ عنوان گروه و جناحی را تشکیل نداده‌ام افزود: نه گروهی تشکیل داده‌ایم و نه وابستگی به گروه و جریانی دارم و با فراغ بال در خدمت مردم هستم.

مرحبا با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آبفا شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری آستارا قطعه زمینی را جهت احداث‌ تصفیه‌خانه فاضلاب اختصاص داد.
وی با بیان اینکه برای چند روستای پرجمعیت آستارا که مشکل کمبود آب شرب داشتند اقداماتی انجام شده است گفت: در این مدت هماهنگی لازم جهت خرید چند الکتروپمپ برای رفع کمبود آب برای این روستاها انجام شد و به سرانجام رسید.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردمی در این شهرستان در بحث اشتغال است تصریح کرد: ۹۰ درصد مراجعین به دفتر، مربوط به اشتغال و ۱۰ درصد نیز رسیدگی به اختلافات مردم با برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

مرحبا با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در حوزه گردشگری عنوان کرد: متاسفانه صنعت سودآور گردشگری در شهرستان بندر آستارا مغفول مانده است که در صورت احیای این صنعت شاهد پویایی اقتصاد در منطقه خواهیم بود.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات بازار آستارا را تامین کالا عنوان کرد و اظهار داشت: در کمال تاسف و تعجب برخی موارد دیده شده است که کالاهای ایرانی در مبادی ورودی آستارا توقیف می‌شود که در حال رفع این معضل هستیم.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌طور جد پیگیر انتصاب فرماندار جدید آستارا بودیم بیان کرد: فرماندار جدید آستارا تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شود.

مرحبا با اشاره به انعقاد قرارداد آسفالت ۴ روستای بزرگ این شهرستان تصریح کرد: برخی از راه‌های مواصلات روستایی شهرستان سال‌های زیادی بود که مرمت نشده بود اما با پیگیری انجام شده عملیات آسفالت روستاهای مذکور در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا نیازمند توجه ویژه دولت است افزود: در بندر آستارا سرمایه‌گذاری و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که باید دولت از سرمایه‌گذار این بندر حمایت‌های لازم را داشته باشد.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بارانداز راه آهن آستارا_آستارا که توسط دولت جمهوری آذربایجان سرمایه‌گذاری شده است گفت: بارانداز راه‌آهن آستارا_ آستارا قصه پر غصه‌ای است که دل مردم این شهرستان را به درد آورده است.

مرحبا با اشاره به اینکه دولت جمهوری آذربایجان در بارانداز ریلی آستارا_آستارا به تعهدات خود به‌صورت کامل عمل نکرده و تاکنون به‌دنبال بهره‌برداری‌های اقتصادی است افزود: درصورت ادامه این روند با قدرت در راستای تعیین و تکلیف این موضوع وارد عمل خواهم شد زیرا منافع عمومی و ملی قابل گذشت نیست.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه در این مدت کوتاه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آستارا اقدامات خوبی انجام شده است خاطرنشان‌کرد: افزایش مساحت اورژانس، احداث ساختمان دیالیز و افزایش تخت‌های بیمارستانی از جمله اقدامات در حال انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + چهارده =