واکنش سخنگوی قوه قضاییه به حکم پدر رومینا اشرفی

0 114

حکم ۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی قطعی نیست و قابل تجدید نظر است و پس از بررسی پرونده در دیوان عالی کشور حکم نهایی صادر خواهد شد.

عصر کاسپین/ رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی خرداد ماه امسال به دست پدرش به خاطر علاقه به پسر جوانی به قتل رسید.
با گذشت ۳ ماه از این پرونده جنجالی دادگاه پدر رومینا اشرفی را به ۹ سال زندان و بهمن خاوری همان پسر جوانی که رومینا اشرفی به او علاقه داشت را به خاطر فراری دادن رومینا به دو سال زندان محکوم کرد.
اعتراض مادر رومینا اشرفی به حکم
مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید ، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است.

رعنا دشتی مادر رومینا اشرفی افزود: با وجود تاکیدات مقام‌های قضایی از “رسیدگی ویژه” به این پرونده، رای دادگاه ترس و وحشت به جان من و خانواده‌ام انداخته است. من به این رای اعتراض دارم و خواهان تجدیدنظر در دیوان عالی کشور هستم.

حکم قطعی نیست
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه پس از یک هفته از اعلام صدور حکم پدر رومینا اشرفی صبح امروز اعلام کرد که حکم پدر رومینا اشرفی قطعی نیست و قابل تجدید نظر و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و پس از بررسی در دیوان عالی کشور حکم نهایی اعلام می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − شش =