۱۴۰ هزار‌ پُرس غذای گرم در طرح «اطعام حسینی» بین نیازمندان گیلان توزیع شد

0 197

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در ایام محرم و صفر حدود ۱۴۰ هزار غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

عصر کاسپین/ عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد غذاهای گرم توزیع شده بین نیازمندان در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش “ایران همدل” اظهار داشت: در ایام محرم و صفر حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیران و مشارکت‌های مردمی برای طرح اطعام حسینی تامین شد تصریح کرد: این طرح تا پایان صفرماه ادامه دارد و در سراسر استان اجرا می‌شود.

اهرابی با اشاره به مشارکت مراکز نیکوکاری استان گیلان، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی در اجرای طرح اطعام حسینی و کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: ۷۲ آشپزخانه مسئولیت پخت و بسته‌بندی ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم مذکور را برعهده داشتند.
وی ابراز داشت: برای جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غذاهای گرم توسط همکاران اداره‌کل کمیته امداد استان گیلان، درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود لذا هیچ غذایی از مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد توزیع نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از مردم خیر و نیکوکار استان خواست تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند و گفت: البته قدردان مشارکت همیشگی مردم در امور خیرخواهانه هستیم لذا مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

اهرابی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی با محوریت توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − نه =